هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

هماد سامری ˈ روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در آبادان افزود: متاسفانه برخی افراد در طول فصل به جای حمایت تیم، نابودی و صعود نکردن ما به لیگ برتر را دنبال می کردند. این افراد قصد داشتند بین بازیکنان تیم اختلاف ایجاد کنند ولی بازیکنان اجازه ندادند این افراد به اهداف شوم خود برسند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش و نفت آبادان افزود: در طول فصل، بازیکنان باتجربه در کنار بازیکنان خوب آبادانی در تیم مورد استفاده قرار گرفتند.

وی با اشاره به تدوین برنامه سه ساله برای صعود به لیگ برتر در سال گذشته گفت: با صعود به این لیگ یک سال از برنامه خود پیش افتادیم.

سامری خاطرنشان کرد: بسکتبالیست های آبادانی نیاز به تجربه دارند و با توجه به ظرفیت های بسکتبال آبادان، برای نتیجه گیری در لیگ برتر نیاز به زمان داریم.

وی به میانگین سنی کم بازیکنان بومی تیم پالایش و نفت آبادان اشاره کرد و گفت: در چند سال آینده می توانیم تیمی کاملا بومی داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش و نفت آبادان افزود: ˈ سهیل شغیب ˈ از بازیکنان بومی ما اکنون عضو ثابت تیم جوانان است.حضور یک بازیکن آبادانی در تیم جوانان برای نخستین بار در طول تاریخ بسکتبال آبادان اتفاق افتاده است.

سامری مشکلات مالی تیم پالایش و نفت آبادان را یادآور شد و افزود: هیچ بازیکنی با توجه به مشکلات مالی تیم حاضر نبود به آبادان بیاید اما با مدیریت درست چند بازیکن خوب جذب تیم شد.

وی گفت: تیم باید از نظر بودجه در لیگ برتر حمایت شود زیرا بودجه لیگ برتر با لیگ یک قابل قیاس نیست.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش و نفت آبادان افزود: مردم آبادان به بسکتبال علاقه مند شدند و در این فصل با تمام وجود از تیم حمایت کردند به طوری که در چند بازی پایانی با حمایت تماشاگران موفق به شکست حریفان شدیم.

سامری گفت : هدف اصلی ما با توجه به نخستین حضور در لیگ برتر ماندن در این لیگ است و در سال های بعد به فکر کسب رده های بالای جدول خواهیم بود.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش و نفت آبادان افزود: بسکتبال در آبادان رشته ای نوپا است و شاید بعدها محبوبیت آن نسبت به فوتبال بیشتر شود.

وی اظهار کرد: ˈ حسن مختاری ˈ رییس امور ورزش شرکت پالایش و نفت آبادان و ˈ محسن داوری ˈ سرپرست تیم با پیگیری ها و حمایت های خود نقش زیادی در صعود ما به لیگ برتر داشتند و امیدوارم این حمایت ها در لیگ برتر بیشتر شود.

سامری برگزاری لیگ دسته یک امسال با حضور 12 تیم در یک گروه را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: این اقدام سطح مسابقات را بالا برد و رقابت بین تیم ها را بسیار نزدیک کرد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش و نفت آبادان صعود به لیگ برتر را به ˈ مجید قاسمی ˈ کاپیتان این تیم تقدیم کرد و افزود: قاسمی از بازیکنان ارزنده بسکتبال آبادان است که به رغم مصدومیت شدید به عنوان یک بزرگتر در کنار تیم ماند.

وی با انتقاد از مدیران موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: مدیران این موسسه تا سال گذشته که زیر نظر آنها بودیم حتی یک بار در مسابقات یا تمرینات تیم حضور نیافتند.

سامری با اشاره به پرداخت نشدن قرارداد بازیکنان در این مدت افزود: انگیزه بازیکنان تیم از زمانی که زیر نظر امور ورزش پالایش و نفت آبادان رفتیم بیشتر شده است .

تیم بسکتبال پالایش و نفت آبادان در پایان رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های ایران موفق شد همراه تیم بهشت هیرگان گرگان به لیگ برتر صعود کند.




برچسب‌ها: دسته اول کشور,
[ دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 ] [ 19:5 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar